• U mag deze service van Cardif Cares één keer gebruiken tijdens de looptijd van uw verzekering.
  • We kijken of u bij ons verzekerd bent voor arbeidsongeschiktheid of werkloosheid. Dat doen we voordat we uw aanvraag goedkeuren.
  • Keuren we uw aanvraag goed? Dan kunt u drie maanden gratis gebruik maken van het abonnement voor telefonisch advies van JuroFoon. U krijgt een mail van JuroFoon met daarin uitleg over het abonnement. Ook staan in deze mail uw inlogcodes vermeld.
  • Na drie maanden loopt uw Cardif Cares abonnement automatisch af. U krijgt daarna een aanbieding van JuroFoon om klant te blijven. De kosten hiervoor betaalt u zelf.  
  • Het abonnement is een aanvullende service van Cardif Cares. Wij kunnen geen positief resultaat garanderen. Ook zijn wij niet aansprakelijk voor het werk van JuroFoon.
  • De informatie die u hier invult, gebruiken wij om te kijken of u onze service mag gebruiken. En om deze voor u te kunnen uitvoeren.
  • Wij kunnen uw informatie ook gebruiken:
    - om statistische analyses te maken;
    - voor marketingdoeleinden;
    - om ons te kunnen houden aan de regels en verplichtingen van de wet;
    - voor de veiligheid en integriteit van de financiële sector.
  • Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. Dat zijn wij verplicht volgens de Wet bescherming persoonsgegevens en de Gedragscode verwerking persoonsgegevens Financiële Instellingen.
  • De gedragscode leest u op de website van het Verbond van Verzekeraars. U kunt de tekst ook opvragen bij het verbond. Stuur een brief naar:
    Verbond van Verzekeraars
    Postbus 93450
    2509 AL Den Haag


 

Ga terug naar abonnement telefonisch advies.