Wij willen graag dat onze klanten tevreden zijn. Hebt u toch een klacht over onze producten of dienstverlening? Vul dan het formulier hieronder in. Aan het indienen van een klacht zijn geen kosten verbonden.
Wij willen graag dat onze klanten tevreden zijn. Hebt u toch een klacht over onze producten of dienstverlening? Vul dan het formulier hieronder in. Aan het indienen van een klacht zijn geen kosten verbonden.
U bent niet tevreden over onze producten of diensten. En dat laat u ons weten. Dat heet een klacht. U verwacht van ons een reactie op uw klacht.
Stuur ons een brief of e-mail met uw klacht of bel naar 0162-48 60 00. U kunt ook het formulier hieronder invullen.
Postbus 4006
4900 CA Oosterhout
E-mailadres: klachten@bnpparibascardif.com
Dan krijgt u binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging van ons. En binnen twintig werkdagen krijgt u onze inhoudelijke reactie.
Hier vindt u de klachtenrapportage van 2018. In deze overzichten staat hoeveel klachten er zijn geweest en op welke verzekering deze betrekking hadden, hoeveel klachten er zijn toegewezen en hoe lang de behandeling duurde.
Wij behandelen uw klacht zo goed mogelijk. Bent u het niet eens met onze beslissing? Dan kunt u uw klacht sturen naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Op www.kifid.nl ziet u hoe u dit doet en binnen welke termijn u dit moet doen. Of bel het KiFiD: 0900 355 22 48. Daarnaast hebt u de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan de burgerlijke rechter.