Wij willen graag dat onze klanten tevreden zijn. Hebt u toch een klacht over onze producten of dienstverlening? Vul dan het formulier hieronder in.

  • Adres wijzigen
  • Algemene verzekeringsvoorwaarden opvragen
  • Claim indienen
  • Klacht indienen

    Wat is een klacht?

    U bent niet tevreden over onze producten of diensten. En dat laat u ons weten. Dat heet een klacht. U verwacht van ons een reactie op uw klacht.

    BNP Paribas Cardif Klachtenbureau

    Stuur ons een brief of e-mail met uw klacht of bel naar 0162-48 60 00. U kunt ook het formulier hieronder invullen.

    Postbus 4006
    4900 CA Oosterhout
    E-mailadres: klachten@bnpparibascardif.com

    Hebben wij uw klacht ontvangen?

    Dan krijgt u binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging van ons. Vanwege drukte duurt het wat langer voordat u een inhoudelijke reactie van ons krijgt. We reageren zo snel mogelijk op uw klacht maar in elk geval binnen vijfentwintig werkdagen. Vanaf april 2018 reageren we weer net zo snel als u van ons gewend bent.

    Stuur ons uw klacht

    Uw gegevens:

    Geboortedatum *

    Notatie: 26-04-2018
  • Verzekering stoppen
  • Verzekeringsbewijs opvragen

Klachtenrapportage

Hier vindt u de klachtenrapportage van 2017. In deze overzichten staat hoeveel klachten er zijn geweest en op welke verzekering deze betrekking hadden, hoeveel klachten er zijn toegewezen en hoe lang de behandeling duurde.

Ik ben niet tevreden over de behandeling van mijn klacht. Wat kan ik doen?

Wij behandelen uw klacht zo goed mogelijk. Bent u het niet eens met onze beslissing? Dan kunt u uw klacht sturen naar het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KiFiD), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Op www.kifid.nl ziet u hoe u dit doet en binnen welke termijn u dit moet doen. Of bel het KiFiD: 0900 355 22 48. Daarnaast hebt u de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan de burgerlijke rechter.

Neem gratis contact met ons op Vragen?