Veelgestelde vragen overzicht.
Veelgestelde vragen overzicht.
U bent niet tevreden over onze producten of diensten. Dat laat u ons weten. U verwacht daarop van ons een reactie. Dat heet een klacht.
Wij willen graag dat onze klanten tevreden zijn. Hebt u toch een klacht over onze producten of onze dienstverlening? Dan kunt u ons dat op 4 manieren laten weten:
BNP Paribas Cardif
Klachtenbureau
Postbus 4006
4900 CA Oosterhout
Stuurt u ons een klacht? Dan krijgt u binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging van ons. Uw ingediende klacht sturen we dan ook mee. Hebben wij de ontvangstbevestiging verstuurd? Dan ontvangt u daarna binnen maximaal 20 werkdagen onze inhoudelijke reactie. Halen wij deze termijn toch niet? Dan laten wij u dit op tijd weten.
Wij behandelen uw klacht zo goed mogelijk. Bent u het niet eens met onze beslissing? Dan kunt u uw klacht sturen naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Op www.kifid.nl ziet u hoe u dit doet en binnen welke termijn u dit moet doen. Of bel het KiFiD: 0900 355 22 48. Daarnaast hebt u de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan de burgerlijke rechter.
Meer informatie over klachten, bijvoorbeeld onze klachtenrapportage, vindt u hier.