Veelgestelde vragen overzicht.

  • U bent het niet met ons eens

    U bent het niet met ons eens

    • Ik ben het niet eens met de medische beoordeling van mijn claim. Wat kan ik doen?

      Wij baseren ons medisch oordeel op de medische informatie die wij krijgen van uw behandelend artsen. Wilt u deze medische informatie bekijken? Stuurt u ons dan een e-mail met uw verzoek. Ons e-mailadres is medischedienst@bnpparibascardif.com. Ons postadres is:

      BNP Paribas Cardif Schadeverzekeringen N.V.
      T.a.v. Afdeling Medische Dienst
      Postbus 4006
      4900 CA Oosterhout

      Bent u het niet eens met ons medisch oordeel? Stuurt u ons dan de aanvullende medische informatie waaruit blijkt waarom u het niet met ons eens bent. Wij beoordelen uw claim dan opnieuw.

    • Mijn claim is afgewezen. Ik ben het hier niet mee eens. Wat kan ik doen?

      Bent u het niet eens met onze beslissing over uw claim? Of is onze beslissing niet helemaal duidelijk voor u? Dan kunt u de volgende stap(pen) ondernemen:

      1. U neemt contact op met de claimbehandelaar via 0800 486 48 60 of claims@bnpparibascardif.com. Hij of zij licht ons besluit graag verder toe.
      2. Bent u het nog steeds niet eens met onze beslissing? En kunt u dat motiveren? Dan kunt u een klacht bij ons indienen. Hoe u dat doet leest u op de pagina 'Stuur ons uw klacht'.
      3. Bent u het na de afhandeling van uw klacht nog steeds niet eens met onze beslissing? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KiFiD). Zij beslissen dan of onze beoordeling correct is. Hieraan zijn geen kosten voor u verbonden.

Neem gratis contact met ons op Vragen?