Assurantiekantoor Ferwerda winnaar Cardif Klantbeleving Award 2009

De adviseur was zeer actief, zonder opdringerig te zijn

Verzekeringsmaatschappij Cardif, onderdeel van de Groep BNP Paribas, heeft de winnaar van de Klantbeleving Award 2009 bekend gemaakt. Assurantiekantoor Ferwerda uit Joure presteerde dit jaar het beste in het onderzoek naar de beleving van klanten bij financieel adviseurs.

De Cardif Klantbeleving Award 2009 wordt uitgereikt in het kader van Cardif’s nationale mystery shopping-programma. Met dit initiatief helpt Cardif tussenpersonen om de klantbeleving in hun kantoor te optimaliseren door de inzet van mystery shoppers. In opdracht van Cardif bezocht een mystery shopper van Mystery Review, een gespecialiseerd bureau, het afgelopen jaar kantoren van intermediairs die bij Cardif zijn aangesloten.

“De adviseur van Assurantiekantoor Ferwerda nam ruimschoots de tijd om alle details met mij te bespreken, ook de mogelijke risico’s kwamen uitgebreid aan bod”, aldus de mystery shopper die het winnende kantoor dit jaar bezocht. “De adviseur was zeer actief, zonder opdringerig te zijn. Mocht ik ooit echt een huis in Friesland gaan kopen, dan zal ik Ferwerda absoluut benaderen!”

Assurantiekantoor Ferwerda winnaar Cardif Klantbeleving Award 2009

Contactgegevens



Telefoon: (0162) 486 000

Neem gratis contact met ons op Vragen?