BNP Paribas Cardif lanceert mediacampagne

Focus op ‘doorleven’ ondersteunt positieve houding bij tijdelijke tegenslag

Oosterhout, 8 mei 2012 – Vandaag start BNP Paribas Cardif, het verzekeringsonderdeel van de groep BNP Paribas, haar nieuwe corporate campagne. De centrale boodschap is gericht op een positieve levenshouding, ook op momenten dat het even tegenzit. De campagne start op een flink aantal radiozenders en wordt vervolgd met online aanwezigheid en uitingen in de gedrukte media.

In februari kondigde BNP Paribas Cardif (voorheen Cardif) haar nieuwe merknaam aan in combinatie met de groeiambitie in Nederland. De campagne is onderdeel van de groeistrategie en gericht op het verwerven van bekendheid onder een breed publiek. De nadruk ligt daarbij op de productcategorie ‘doorleefverzekeringen’; producten die tijdelijk inkomensverlies opvangen en de verzekerde de gelegenheid geven op zijn of haar eigen manier een volgende stap te nemen.

Marieke van Zuien, directeur customer & corporate licht toe: “In de campagne worden mensen geportretteerd die ondanks de lastige situatie waarin ze zitten vanwege ziekte of baanverlies, een positieve instelling hebben. Ze zien tegenslag als een tijdelijk iets en gebruiken de periode dat hun leven even anders is dan ze gewend waren, om voor zichzelf een nieuw pad uit te stippelen. Zo komen onze producten optimaal tot hun recht en bieden ze het vangnet dat verzekerden echt verder helpt.”

De campagne is te beluisteren op meerdere radiostations en via www.doorleefverzekeringen.nl

BNP Paribas Cardif lanceert mediacampagne

Contactgegevens



Telefoon: (0162) 486 000

Neem gratis contact met ons op Vragen?