BNP Paribas Cardif ontvangt Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Hiermee voldoet het bedrijf aan de zestien normen voor klantgerichtheid.

Oosterhout, 16 november 2012 – Verzekeraar BNP Paribas Cardif heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) ontvangen. Hiermee voldoet het bedrijf aan de zestien normen voor klantgerichtheid. “Dit past uitstekend binnen onze organisatiestrategie, waarin expliciete doelstellingen op het gebied van klantgerichtheid een prominente plaats innemen,” aldus algemeen directeur Cees de Jong.

“Het implementeren van de normen die gelden om het Keurmerk Klantgericht Verzekeren te verkrijgen, vormt een logisch onderdeel van onze ambitie. Uiteraard gaan we ons nu richten op het behoud van het Keurmerk. We monitoren voortdurend op de toepassing van de keurmerknormen en zorgen ervoor dat we nieuwe of verscherpte normen zo snel mogelijk in onze bedrijfsvoering integreren.”

BNP Paribas Cardif ontvangt Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Contactgegevens



Telefoon: (0162) 486 000

Neem gratis contact met ons op Vragen?