Cardif lanceert eerste multimedia magazine voor klanten

Serviceaanbod Cardif Cares aangevuld met digitaal magazine

OOSTERHOUT, 31 mei 2011 – Verzekeringsmaatschappij Cardif, onderdeel van de Groep BNP Paribas, verstuurt vandaag de eerste editie van haar Cardif Cares magazine naar haar klanten om hen verder te informeren over het serviceconcept. In dit interactieve magazine vinden klanten onder andere meer informatie over de mogelijkheid om gratis juridische hulp te krijgen via Cardif. Daarnaast kunnen ze filmpjes bekijken met de do’s and don’ts van solliciteren, vertelt een klant over zijn ervaring met de gratis check op zijn sollicitatiebrief door een job coach en legt het Nibud uit hoe mensen in vier stappen grip kunnen krijgen op geld.

Half januari werd het serviceconcept al geheel verbeterd. Hierbij werd er vooral veel aandacht besteed aan het aanbod van praktische ondersteuning voor verzekerden in een impactvolle claimsituatie. Cardif wil klanten met gerichte dienstverlening sneller op weg helpen als zich een vervelende gebeurtenis voordoet.

Het magazine wordt twee keer per jaar verspreid en is te vinden op: http://cardifcaresmagazinemei2011.cardifmagazines.nl/

Cardif lanceert eerste multimedia magazine voor klanten

Contactgegevens



Telefoon: (0162) 486 000

Gerelateerde artikelen

Neem gratis contact met ons op Vragen?