Cardif stelt Board of Cardif Customers aan

Het opzetten van de Board draagt bij aan verdieping van de relatie met consumenten en het is een manier om ideeën en ervaringen te toetsen.

OOSTERHOUT, 09 februari 2011 - Verzekeringsmaatschappij Cardif, onderdeel van de Groep BNP Paribas, werft klanten om zitting te nemen in een nieuw officieel adviesorgaan: de ‘Board of Cardif Customers’. Op deze manier wil Cardif verzekerden meer betrekken bij het reilen en zeilen van de organisatie en bij innovatietrajecten. In de komende jaren worden op regelmatige basis bijeenkomsten georganiseerd, waarin wordt gediscussieerd en gebrainstormd over verschillende onderwerpen. De eerste vergadering staat gepland voor maart.

In de Board of Customers is plaats voor diverse typen klanten die hun persoonlijke mening graag delen. Daarnaast schuiven er elke sessie directieleden en medewerkers van Cardif vanuit verschillende afdelingen aan. Belangrijkste in de gesprekken is het aangaan van een dialoog over onderwerpen die zowel Cardif als verzekerden of business partners aandragen. Mogelijke discussiepunten zijn klachtenafhandeling, claims, communicatie en de introductie van nieuwe producten.

Het opzetten van de Board heeft voor Cardif een duidelijke meerwaarde. Het draagt bij aan verdieping van de relatie met haar consumenten en het is een manier om ideeën en ervaringen te toetsen. Bovendien geeft het Cardif de gelegenheid informatie vanuit consumentenperspectief te delen binnen de eigen organisatie en met business partners. Na elke sessie vindt er een evaluatie plaats over de ervaringen van de panelleden en worden de resultaten van het onderzoek en vervolgacties aan hen teruggekoppeld. Door elke twee jaar nieuwe Boardleden aan te stellen, wil Cardif een onbevooroordeeld adviesorgaan blijven houden.

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden als Boardlid via: http://www.cardif.nl/denkt-u-met-ons-mee

Cardif stelt Board of Cardif Customers aan

Contactgegevens



Telefoon: (0162) 486 000

Neem gratis contact met ons op Vragen?