Cardinfo gaat digitaal

Na 14 jaar als print magazine nu voor het eerst online verschenen

Oosterhout, 18 maart 2011 - Verzekeringsmaatschappij Cardif, onderdeel van de Groep BNP Paribas, heeft haar gedrukte informatiemagazine voor business partners omgezet naar een digitale variant. Voor Cardif was het een bewuste keuze om te breken met haar offline communicatiemiddel. Relaties maken in hoog tempo gebruik van nieuwe media, en daar hoort een digitaal magazine bij. Tegelijkertijd met de digitalisering is er een verbeteringsslag gemaakt in de presentatie en de inhoud van het magazine.

De Cardinfo wordt al veertien jaar goed gewaardeerd door haar lezers en de papieren variant is daarom lang gekoesterd. Recentelijk kwam echter uit een lezersonderzoek naar voren dat een optimalisatieslag wenselijk was. Met de Cardinfo biedt Cardif haar lezers ondersteuning door de ontwikkelingen en trends in de markt in kaart te brengen. Daarnaast worden onder andere de ontwikkelingen bij Cardif en BNP Paribas beschreven en wordt er meer verteld over producten en services van Cardif. Het magazine verschijnt één keer per kwartaal en is te bekijken via: cardinfomaart2011.cardifmagazines.nl

Cardinfo gaat digitaal

Contactgegevens



Telefoon: (0162) 486 000

Neem gratis contact met ons op Vragen?