Corona-update – uiteraard staat de veiligheid van onze medewerkers voorop, daarom werken veel van onze medewerkers thuis. Ook hebben wij op dit moment aangepaste openingstijden: van 10.00 uur tot 16.00 uur. Onze teams doen hun uiterste best om onze dienstverlening zo goed mogelijk voort te zetten zoals u dat van ons gewend bent. Maar het is mogelijk dat u langer in de wacht staat aan de telefoon. Kijk daarom eerst of uw vraag tussen de meest gestelde vragen staat. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail sturen naar info@bnpparibascardif.nl. Onze mailbox is namelijk vanuit huis beter beschikbaar. Wij doen al het mogelijke om uw aanvraag, vraag, wijziging of ander verzoek zo spoedig mogelijk te behandelen.

Sluiten

Hypotheek Aflos Verzekering: tevredenheid aanvraagmoment 2019

Bent u benieuwd wat uw klant van onze Hypotheek Aflos Verzekering vindt? Wij vragen al onze nieuwe klanten hoe tevreden ze zijn. En hebben de reacties uit de vragenlijst van 2019 geanalyseerd. De resultaten leest u hieronder.

Gemiddeld rapportcijfer: 8,4

Onze klanten waarderen ons gemiddeld met een 8,4. Daarnaast vroegen wij waarom ze dit cijfer gaven. Hieruit bleek dat veel klanten erg te spreken zijn over het eenvoudige en snelle aanvraagproces en de duidelijkheid van de communicatie. Hieronder leest u de reactie van een tevreden klant. 

Klanten hebben een goed beeld van de Hypotheek Aflos Verzekering

Uit het onderzoek blijkt ook dat 87% van de klanten (zeer) tevreden is over de mate waarin de verzekering aansluit op hun behoeften. En 91% van onze klanten vindt de Hypotheek Aflos Verzekering eenvoudig te begrijpen. Wilt u meer weten over de Hypotheek Aflos Verzekering of het aanvragen hiervan? Neem dan contact met ons.

Hoge tevredenheid over online afronden van aanvraag

De Hypotheek Aflos Verzekering kenmerkt zich door een snel aanvraagproces, onder andere omdat de klant de aanvraag zelf afrondt. Daarom meten we ook de tevredenheid over het online afronden van de aanvraag. In de resultaten zien we dat de klanten hier erg tevreden over zijn. Zo is 87% (zeer) tevreden over het afronden van de aanvraag. En is zelfs 97% van de klanten (zeer) tevreden over de begrijplijkheid van de informatie.

Bent u benieuwd naar het hele rapport? Klik hier om het rapport te lezen.

Hypotheek Aflos Verzekering: tevredenheid aanvraagmoment 2019

Contactgegevens



Telefoon: +31 162 48 60 00

Neem gratis contact met ons op Vragen?

Cookies

Als u cookies accepteert, kunt u onze website makkelijker gebruiken, vindt u sneller wat u zoekt en ziet u meer relevante informatie.

Wilt u cookies accepteren? Klik dan op 'Accepteren'. Wilt u dat niet? Klik dan op 'Enkel noodzakelijke cookies'.

Wilt u eerst meer lezen over cookies voordat u uw keuze maakt? Lees dan onze cookieverklaring.

Accepteren Enkel noodzakelijke cookies

Cookies