Corona-update – uiteraard staat de veiligheid van onze medewerkers voorop, daarom werken veel van onze medewerkers thuis. Ook hebben wij op dit moment aangepaste openingstijden: van 10.00 uur tot 12.30 en van 13.30 tot 15.30 uur. Onze teams doen hun uiterste best om onze dienstverlening zo goed mogelijk voort te zetten zoals u dat van ons gewend bent. Maar het is mogelijk dat u langer in de wacht staat aan de telefoon. Kijk daarom eerst of uw vraag tussen de meest gestelde vragen staat. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail sturen naar info@bnpparibascardif.nl. Onze mailbox is namelijk vanuit huis beter beschikbaar. Wij doen al het mogelijke om uw aanvraag, vraag, wijziging of ander verzoek zo spoedig mogelijk te behandelen.

Sluiten

In gesprek met Petra – Deputy Manager Claims & Medisch Advies

Elke maand helpen wij duizenden klanten met een uitkering voor arbeidsongeschiktheid, werkloosheid of overlijden. We vroegen Petra naar haar ervaring als Deputy Manager Claims & Medisch Advies. Ze vertelt over een claimbeoordeling die haar is bijgebleven.

Een claimbeoordeling om te onthouden

We ontvingen een claimmelding van een klant omdat hij door een depressie niet meer in zijn slagerij kon werken. Door zijn depressie kon hij geen geluid meer om zich heen verdragen. Je kan je voorstellen dat dit erg lastig is in een drukke slagerij.

We zetten een stapje extra

In eerste instantie hebben we natuurlijk zo snel mogelijk voor een uitkering gezorgd. Daarnaast kijken we in sommige gevallen hoe we de klant verder nog kunnen helpen. Voor deze klant hebben we een arbeidsdeskundige ingeschakeld. Tijdens de sessies met de arbeidsdeskundige leerde hij zijn negatieve gedachten om te zetten naar positieve gedachten. Daarnaast hebben we twee eenvoudige werkplekaanpassingen mogelijk gemaakt. Ten eerste werd er een schuifdeur geplaatst tussen de voor- en achterkant van de winkel. Op deze manier kan hij zich afzonderen. Ook is de toonbank aangepast, zodat hij zijn klanten niet gelijk ziet. Ten slotte zijn er sessies met een burn-out coach geweest. Door een stapje extra te zetten, kon de klant zijn beroep blijven uitoefenen.

Verder kijken dan een uitkering

We kijken steeds meer naar opties hoe we een klant écht kunnen helpen. Dankzij een goede samenwerking tussen de klant, de arbeidsdeskundige en ons kon de klant weer snel aan het werk.

In gesprek met Petra

In gesprek met Petra – Deputy Manager Claims & Medisch Advies

Contactgegevens



Telefoon: (0162) 486 000

Neem gratis contact met ons op Vragen?

Cookies

Als u cookies accepteert, kunt u onze website makkelijker gebruiken, vindt u sneller wat u zoekt en ziet u meer relevante informatie.

Wilt u cookies accepteren? Klik dan op 'Accepteren'. Wilt u dat niet? Klik dan op 'Enkel noodzakelijke cookies'.

Wilt u eerst meer lezen over cookies voordat u uw keuze maakt? Lees dan onze cookieverklaring.

Accepteren Enkel noodzakelijke cookies

Cookies