Nominaties Cardif Klantbeleving Award 2009 bekend

Drie kantoren blonken in 2009 uit op het gebied van klantbeleving.

Verzekeringsmaatschappij Cardif, onderdeel van de Groep BNP Paribas, heeft de drie genomineerden voor de Cardif Klantbeleving Award 2009 bekendgemaakt. Deze erkenning gaat naar het kantoor dat in het afgelopen jaar het best presteerde in een onderzoek naar de beleving van klanten bij financieel adviseurs. De drie genomineerde kantoren zijn:

·  Assurantiekantoor Ferwerda B.V., Joure
·  Damen & Partners BV, Maastricht
·  De Hypotheekshop Groningen, Westerkade

De Cardif Klantbeleving Award wordt jaarlijks uitgereikt in het kader van Cardif’s nationale mystery shopping-programma. Met dit initiatief helpt Cardif tussenpersonen om de klantbeleving in hun kantoor te optimaliseren door de inzet van mystery shoppers. In opdracht van Cardif bezoekt een mystery shopper van Mystery Review, een gespecialiseerd bureau, op continue basis kantoren van intermediairs die bij Cardif zijn aangesloten.

De mystery shopper bekijkt verschillende aspecten: hoe ziet het kantoor eruit, zowel binnen als buiten, hoe staat het met de professionaliteit van de adviseur en de kwaliteit van het advies, krijgt de klant relevante informatie mee naar huis en hoe klantgericht zijn de medewerkers van het kantoor, van receptie tot adviseur? De klantervaring resulteert in een rapportage over de bevindingen en een belevingscijfer.
De drie genomineerden scoorden erg goed in het onderzoek. Begin december wordt de winnaar van de Cardif Klant Beleving Award 2009 bekend gemaakt.

“We doen dit onderzoek nu twee jaar en we zijn blij met de positieve ontwikkelingen die we kunnen constateren in de branche”, zegt Marieke van Zuien, hoofd PR & Communicatie bij Cardif. “Wat vindt de klant nu écht belangrijk? Waar valt nog veel te winnen? Dat willen we door middel van dit onderzoeksprogramma graag delen met onze tussenpersonen en de kantoren die hoog scoren in ons onderzoek vormen een waardevol voorbeeld voor hun branchegenoten.”

Nominaties Cardif Klantbeleving Award 2009 bekend

Contactgegevens



Telefoon: (0162) 486 000

Neem gratis contact met ons op Vragen?