Onderscheidende werkwijze BNP Paribas Cardif beloond met nummer 1 positie in IG&H onderzoek

De verzekeraar richt zich volledig op bediening door Desk Accountmanagement

Oosterhout, 10 augustus 2012 – BNP Paribas Cardif heeft besloten zich volledig te richten op de bediening van intermediairs door Desk Accountmanagement. Deze bedieningsvorm op afstand, die twee jaar geleden geïntroduceerd is, wordt door intermediairs als zeer efficiënt ervaren. Dit bleek wederom uit het IG&H onderzoek, waarin BNP Paribas Cardif onlangs als nummer 1 uit de bus kwam. Gevolg van de genomen beslissing is dat er voor de bediening van het hypotheekintermediair afscheid genomen wordt van het traditionele accountmanagement.

Uit het onderzoek van IG&H blijkt dat BNP Paribas Cardif met de inzet van Desk Accountmanagement een goede formule in handen heeft. Het vaste aanspreekpunt van relaties kan door inzet van digitale ondersteuningsmiddelen sneller schakelen dan traditionele accountmanagers. Het contact verloopt daardoor soepel en kost weinig tijd. Dit blijkt een ideale toevoeging te zijn aan het strakke operationele proces en de daadkrachtige binnendienst van de verzekeraar. Uit onderzoek van IG&H blijkt bovendien dat relaties van Desk Accountmanagers over de gehele linie het meest tevreden zijn.

Onderscheidende werkwijze BNP Paribas Cardif beloond met nummer 1 positie in IG&H onderzoek

Contactgegevens



Telefoon: (0162) 486 000

Neem gratis contact met ons op Vragen?