Corona-update – uiteraard staat de veiligheid van onze medewerkers voorop, daarom werken veel van onze medewerkers thuis. Ook hebben wij op dit moment aangepaste openingstijden: van 10.00 uur tot 16.00 uur. Onze teams doen hun uiterste best om onze dienstverlening zo goed mogelijk voort te zetten zoals u dat van ons gewend bent. Maar het is mogelijk dat u langer in de wacht staat aan de telefoon. Kijk daarom eerst of uw vraag tussen de meest gestelde vragen staat. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar info@bnpparibascardif.nl. Onze mailbox is namelijk vanuit huis beter beschikbaar. Wij doen al het mogelijke om uw aanvraag, vraag, wijziging of ander verzoek zo spoedig mogelijk te behandelen.

Sluiten

Onze Garantiestelling nu ook aan te vragen via DIAS Advies

Vanaf nu is het mogelijk om onze Garantiestelling snel en efficiënt aan te vragen via DIAS Advies!

De software maakt automatisch de aanvraag voor de Garantiestelling in een Word document aan. Dit kunt u printen of mailen naar uw klant voor de ondertekening. Daarna verwerkt u de aanvraag, zoals u gewend bent, in Finagora of via uw Service Provider/administrateur. Wilt u weten hoe u deze optie aanzet in DIAS Advies? Klik dan hier.

Onze Garantiestelling nu ook aan te vragen via DIAS Advies

Contactgegevens



Telefoon: +31 162 48 60 00

Neem gratis contact met ons op Vragen?

Cookies

Als u cookies accepteert, kunt u onze website makkelijker gebruiken, vindt u sneller wat u zoekt en ziet u meer relevante informatie.

Wilt u cookies accepteren? Klik dan op 'Accepteren'. Wilt u dat niet? Klik dan op 'Enkel noodzakelijke cookies'.

Wilt u eerst meer lezen over cookies voordat u uw keuze maakt? Lees dan onze cookieverklaring.

Accepteren Enkel noodzakelijke cookies

Cookies