Square Knot ’s-Hertogenbosch winnaar Cardif Online Klantbeleving Award 2011

“De beantwoording van de per e-mail gestelde vraag is duidelijk en vriendelijk. De medewerker legt de procedure en werkwijze duidelijk uit en geeft een richtlijn van de adviesprijs.”

OOSTERHOUT, 5 januari 2012 – Square Knot in ‘s-Hertogenbosch is door verzekeringsmaatschappij Cardif, onderdeel van de Groep BNP Paribas, uitgeroepen als winnaar van de Cardif Online Klantbeleving Award 2011. Meer dan zestig websites van financieel adviseurs werden in opdracht van Cardif onder de loep genomen door mystery shoppers. Getoetst werd op vindbaarheid, toegankelijkheid, overzichtelijkheid en duidelijkheid.

Doel van de onderzoeken was om samen te kijken waar het nóg beter kan als het gaat om klantbeleving op de adviesmarkt. Alle kantoren waarvan de websites gescreend zijn, ontvingen een rapport waarin ze precies konden zien op welke onderdelen ze goed scoorden en welke punten voor verbetering vatbaar zijn.

Square Knot kwam van de zestig geanalyseerde websites als beste uit de bus. Kleurgebruik, overzichtelijkheid en toegankelijkheid waren punten die als zeer positief werden ervaren. Daarnaast biedt Square Knot als een van de weinige hun website ook in het Engels aan. Inmiddels hebben zij de felicitaties en de award in ontvangst genomen.

Naar aanleiding van de resultaten publiceerde Cardif het E-book Online Klantbeleving. In dit E-book geven verschillende ervaringsdeskundigen en experts uit de financiële sector, waaronder winnaar Square Knot, advies over een optimale online klantbeleving.

Square Knot ’s-Hertogenbosch winnaar Cardif Online Klantbeleving Award 2011

Contactgegevens



Telefoon: (0162) 486 000

Gerelateerde artikelen

Neem gratis contact met ons op Vragen?