Veel belangstelling voor Cardif Cares serviceproducten

Ruim 5.000 geïnteresseerden bezochten dit jaar de speciale website

Cardif Cares, het pakket kostenloze en vrijblijvende serviceproducten van verzekeringsmaatschappij Cardif, geniet veel belangstelling. Sinds het begin van dit jaar telde de speciale website http://www.cardifcares.nl meer dan 5.000 unieke bezoekers.

In het najaar van 2006 introduceerde Cardif het concept Cardif Cares. Onder dit motto onderscheidt Cardif zich als verzekeraar met dienstverlening die verder gaat dan het afsluiten van een polis en het uitkeren van eventuele claims. Cardif Cares staat voor service, support en betrokkenheid, die alle verzekerden die een schade claimen kosteloos en vrijblijvend ontvangen, zodat ze met vertrouwen uit kunnen zien naar de toekomst.

Bij iedere dekking (arbeidsongeschiktheid, ongeval, overlijden en werkloosheid) biedt Cardif één of meer gratis serviceproducten. Cardif helpt verzekerden die een claim indienen zo gericht weer op weg door het geven van praktische ondersteuning. De aanpak start met een Schadeclaim Service waarbij iedere verzekerde bij een schademelding een persoonlijke schadecoach krijgt, die zorgt voor een snelle en correcte beoordeling van een dossier. Desgewenst krijgt de klant ook een smsje of voicemailbericht als de uitkering door Cardif wordt overgemaakt.

Met Job Care helpt Cardif werkloze verzekerden bij het zoeken naar werk met nuttige informatie, adressen, arbeidsbemiddeling en een kosteloze en vrijblijvende loopbaanworkshop. Klanten die arbeidsongeschikt geraakt zijn krijgen met Job Care een steuntje in de rug bij het benutten van hun kansen op de arbeidsmarkt met diverse praktische tips, informatie en hulp bij reïntegratie.

Legal Support Care is de service die verzekerden of hun nabestaanden ondersteunt in het geval van een ongeluk bij het vaststellen van rechten bij letselschade en het indien nodig en mogelijk verhalen van de schade op derden. Met Home Care zorgt Cardif er bovendien voor dat verzekerden kunnen rekenen op een extra financiële tegemoetkoming wanneer ze onvoorzien kosten moeten maken om hun huis aan te passen, vanwege ziekte of een handicap.

“Nog steeds verwelkomen wij dagelijks zo’n 30 nieuwe bezoekers op de website van Cardif Cares, een teken dat de serviceproducten onze bestaande en potentiële verzekerden aanspreken”, aldus Marton Hendriksen, hoofd marketing bij Cardif. “Onze bedoeling was om service te verlenen die méér is dan een vriendelijk gesprek en de aandacht voor Cardif Cares bewijst dat hier veel behoefte aan is.”

Contactgegevens



Telefoon: (0162) 486 000

Neem gratis contact met ons op Vragen?