Wil roept tussenpersonen op tot actie

Het is tijd voor een overzichtelijk verzekeringstraject rondom het hypotheekmoment

Hypotheekadviseurs in Nederland ontvangen deze week een oproep van Wil. De maat is namelijk vol. De WFT vraagt tussenpersonen om klanten overal op te wijzen, maar volgens Wil is dat onmogelijk vanwege het oerwoud aan regels, risico’s en verzekeringen. Tussenpersonen worden opgeroepen om op http://www.weblogvanwil.nl  hun ervaringen te delen en Wil’s behoefte aan een eenvoudig, overzichtelijk en snel verzekeringstraject kracht bij te zetten.

 

Wil accepteert het niet langer en wil alleen nog maar:

1. Eén verzekeringspakket dat alle risico’s in één keer afdekt
2. Eén heldere leidraad waarmee klanten op alle risico’s worden gewezen
3. Minder administratieve rompslomp, handtekeningen en papierhandel
4. Meer eenvoud en gemak
5. Meer snelheid in het proces
6. Eén contactpersoon, één softwarepakket en één telefoonnummer

“Ik vraag me steeds vaker af hoe lang het nog duurt voordat er één verzekeringspakket komt dat alle risico’s rond wonen, inkomen en leven in één keer afdekt”, zegt Wil. “Als ik alle risico’s, verzekeringen en regels al teveel vind, wat moet mijn klant er dan wel niet van vinden? Ik ben benieuwd hoe het hypotheekintermediair in Nederland hier tegenover staat!”

Contactgegevens



Telefoon: (0162) 486 000

Neem gratis contact met ons op Vragen?