Wij willen graag dat onze klanten tevreden zijn. Daar werken we hard aan. Zo onderzoeken we voortdurend wat u vindt van onze producten en diensten. En wat u nog mist. Hoe doen wij dat? Een paar voorbeelden:

U zit goed bij BNP Paribas Cardif

35

landen actief

8,5

klant
tevredenheid

20

jaar
ervaring

  • Over ons
  • Over BNP Paribas
  • Jaarverslag
  • Samenwerking met klanten

    We zitten met u om de tafel

    Met een klein groepje klanten (acht tot tien) zitten wij een paar keer per jaar om de tafel. We bespreken verschillende onderwerpen. Het is een goede manier om te luisteren naar de mening van onze klanten. En om onze producten diensten te vernieuwen. We luisteren naar de adviezen en nemen ons klantpanel zeer serieus. Net zoals wij een ondernemingsraad en raad van bestuur serieus nemen.

    We vragen u wat u vindt van contact aan de telefoon of via de mail

    Werd u goed en vriendelijk geholpen? Wat konden wij beter doen? Zo kunnen we u een volgende keer nog beter helpen.

    We vragen u of u tevreden bent over de afhandeling van uw claims

    In de afgelopen jaren hebben we al veel kunnen verbeteren aan de manier waarop wij uw claim behandelen. U liet ons bijvoorbeeld weten dat we duidelijker moesten communiceren over het toe- of afwijzen van een claim. Hierdoor steeg uw tevredenheid van een 6,9 in 2011 naar een 7,5 in 2014. In 2014 is 75% van onze klanten (zeer) tevreden over de duidelijkheid van onze communicatie rondom de claimafhandeling.

    Wilt u meer informatie over onze onderzoeken?

    Kijk dan op de pagina over onze klanttevredenheidsonderzoeken. Of wilt u meedoen aan een onderzoek of hebt u andere vragen? Neem dan contact op met de afdeling Customer Insight.

  • Klanttevredenheidsonderzoeken
  • Wij leren anderen over geld

Neem gratis contact met ons op Vragen?