Verzeker uw hypotheeklasten bij arbeidsongeschiktheid of werkloosheid

  • Een woonlastenverzekering die past bij uw persoonlijke situatie
  • Maandelijks opzegbaar. U zit nergens aan vast
  • Financiële rust bij minder inkomen
  • Uitstekende en persoonlijke claimafhandeling
  • Gratis extra service en hulp met Cardif Cares

 

Klant cijfer 9,7 op basis van 472 ervaringen op

Uw hypotheeklasten blijven betalen

Neem contact met ons op

(0162) 486 000

Ma - Vr van 8.30 tot 17.30 uur
lokaal tarief
  • Voordelen

    Waarom onze Hypotheek Opvang Polis?

    U hebt een leuke baan en een vast inkomen. En u koopt een huis of u hebt net een huis gekocht. Maar stel dat u arbeidsongeschikt of werkloos raakt? Dan verandert uw financiële situatie, omdat u inkomen verliest. Kunt u uw hypotheeklasten dan nog betalen?

    Voor deze situatie bieden wij een passend product: de Hypotheek Opvang Polis.

    Hoe werkt de verzekering?
    Bekijk de onderstaande video en leer in 30 seconden de Hypotheek Opvang Polis kennen.

    Contact met een adviseur

     

  • Arbeidsongeschiktheid

    Arbeidsongeschiktheid

    U kunt zich verzekeren voor arbeidsongeschiktheid. Hieronder leest u meer over de dekkingen. Bekijk ook de algemene verzekeringsvoorwaarden van de Hypotheek Opvang Polis.

    Arbeidsongeschiktheid

    • Met de Hypotheek Opvang Polis krijgt u een maandelijkse uitkering als u onverwacht arbeidsongeschikt wordt. Daarmee kunt u uw hypotheeklasten blijven betalen.

    Wat gebeurt er dan als u arbeidsongeschikt raakt?

    • U wordt gekeurd volgens het vaststellingscriterium: UWV-keuring gangbare arbeid. Het UWV is de uitkeringsinstantie van de overheid.
    • Wordt u voor 35% of meer arbeidsongeschikt? Dan komt u in aanmerking voor een uitkering van ons. Deze ontvangt u maandelijks.
    • Uw uitkering is gebaseerd op het verzekerd bedrag; dit bedrag hebt u gekozen toen u de verzekering afsloot. En tot welke datum u de uitkering wilt ontvangen.
    • Uw maandelijkse uitkering krijgt u zolang u 35% of meer arbeidsongeschikt bent, u voldoet aan de algemene verzekeringsvoorwaarden en zolang de verzekering loopt.
    • Lees de algemene verzekeringsvoorwaarden. Daarin leggen we helder uit wanneer wij uitkeren.

    U wordt gekeurd volgens het vaststellingscriterium: UWV-keuring voor gangbare arbeid

    Wat betekent dit?

    • Zolang het UWV u nog niet heeft gekeurd, volgen wij in het tweede jaar de beoordeling door de Arbodienst of een particulier reïntegratiebedrijf.
    • Zodra het UWV heeft gekeurd, volgen wij de beoordeling van het UWV. Dat is in ieder geval vanaf het derde ziektejaar. Het UWV kijkt welk werk u nog kunt doen en wat u daarmee kunt verdienen.
    • U hebt recht op een uitkering als u minimaal 35% arbeidsongeschikt bent. U kunt dan 65% of minder van uw oude loon verdienen.
    • U hebt bij het afsluiten van uw verzekering een eigen risicoperiode gekozen. Uw uitkering start na deze periode.

    Aanvragen

    U kunt een Hypotheek Opvang Polis met arbeidsongeschiktheidsdekking via een financieel adviseur.

    Contact met een adviseur

     

  • Werkloosheid

    Werkloosheid

    U kunt zich verzekeren voor arbeidsongeschiktheid en naar keuze werkloosheid. Hieronder leest u meer over de dekkingen. Bekijk ook de algemene verzekeringsvoorwaarden van de Hypotheek Opvang Polis.

    Werkloosheid

    • Met de Hypotheek Opvang Polis krijgt u een maandelijkse uitkering als u onverwacht wordt ontslagen en werkloos raakt. Daarmee kunt u uw hypotheeklasten blijven betalen.

    Wat gebeurt er dan als u werkloos raakt?

    • Het UWV bepaalt of u een WW-uitkering krijgt. Het UWV is de uitkeringsinstantie van de overheid.
    • Krijgt u een WW-uitkering van het UWV? Dan kunt u ook in aanmerking komen voor een uitkering van ons. Kennen we de uitkering toe? Dan hebt u recht op de uitkering vanaf de eerste dag dat u een uitkering krijgt van het UWV. We betalen de uitkering nadat u 1 maand uitkering van het UWV hebt ontvangen en daarvan de betaalspecificaties aan ons hebt laten zien.
    • U ontvangt dan elke maand het volledige verzekerd bedrag. Of een gedeelte hiervan, afhankelijk van uw percentage werkloosheid. De hoogte van het verzekerd bedrag hebt u gekozen bij het afsluiten van de verzekering.
    • U ontvangt het verzekerd bedrag zolang u werkloos bent, voldoet aan de algemene verzekeringsvoorwaarden én zolang u een WW-uitkering van het UWV ontvangt.
    • Lees de algemene verzekeringsvoorwaarden. Daarin leggen we helder uit wanneer u een uitkering van ons krijgt.

    Aanvragen

    U kunt een Hypotheek Opvang Polis met werkloosheidsdekking alleen aanvragen via een financieel adviseur.

    Contact met een adviseur

     

  • Alles over de verzekering

    Alles over de verzekering

    U wilt zich niet steeds afvragen of u uw hypotheeklasten in de toekomst nog wel kunt betalen. De Hypotheek Opvang Polis biedt dé oplossing.

    Meer informatie

    • Afsluiten als u een hypotheek afsluit of wijzigt

      De ingangsdatum van de Hypotheek Opvang Polis moet liggen in de periode van 3 maanden voor tot 3 maanden na de datum waarop (de wijziging van) uw hypotheekakte bij het Kadaster is ingeschreven.

      De hypotheekakte is de overeenkomst tussen u en de geldgever (de bank). Deze is opgesteld door de notaris. Met de hypotheekakte geeft u uw woning aan de geldgever in onderpand.

    • Jaarcontract

      De contractduur is 12 maanden. We verlengen uw verzekering automatisch tot uiterlijk de datum einde hypotheek / bereiken eindleeftijd (dit is de datum tot wanneer wij uw verzekering maximaal verlengen).

      Minimaal 2 maanden voor de contractvervaldatum krijgt u een nieuwe polis waarin uw premie en voorwaarden staan. Zo hebt u een verzekering die past bij uw persoonlijke situatie.

      U kunt de woonlastenverzekering maandelijks opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.

    • Datum einde hypotheek / bereiken eindleeftijd

      U kiest deze datum als u de verzekering afsluit. De datum einde hypotheek /bereiken eindleeftijd is:

      • de einddatum van uw hypotheek; of als dat eerder is
      • de datum waarop u de AOW-leeftijd bereikt; of als dat eerder is
      • de datum waarop u de maximale eindleeftijd hebt bereikt die wij kunnen accepteren (op basis van uw beroep); of
      • een eerdere datum als u hierna geen uitkering meer nodig hebt.
    • Maximale start- en eindleeftijd

      We bepalen de maximale start- en eindleeftijd op basis van uw beroep.

    • Lange uitkeringsduur

      Bij arbeidsongeschiktheid of werkloosheid hebt u uiterlijk tot de datum einde hypotheek / bereiken eindleeftijd, recht op een uitkering.

      • Bent u minimaal 35% arbeidsongeschikt en voldoet u aan de algemene verzekeringsvoorwaarden? Dan ontvangt u van ons een uitkering.
      • Krijgt u een WW-uitkering van het UWV en voldoet u aan de algemene verzekeringsvoorwaarden?

      Dan kunt u ook in aanmerking komen voor een uitkering van ons. Wij keren maximaal 60 maanden uit voor alle contracten samen.

    • Transparante dekking bij arbeidsongeschiktheid

      Het is belangrijk dat u vooraf weet wat wij wel en wat wij niet verzekeren. Wanneer keren wij uit? -

      • Als u arbeidsongeschikt bent door een ongeval of ziekte en niet meer kunt werken.
      • Als u arbeidsongeschikt bent door een bestaande aandoening die zich voor de ingangsdatum van uw eerste contract heeft voorgedaan. En die langer dan 5 jaar niet is teruggekomen. Als we bestaande aandoeningen uitsluiten, staat dat in een aparte clausule op uw polisblad.

      Op basis van uw beroep en uw antwoorden op onze vragen, beoordelen we of u de Hypotheek Opvang Polis kunt afsluiten. Soms doen we een aangepast voorstel.

    • Ruime dekking bij werkloosheid

      Wordt u onverwacht ontslagen? Dan ontvangt u maandelijks een uitkering van ons. Ook in de volgende situaties:

      • Bij gedeeltelijke werkloosheid.
      • Als u wordt ontslagen en u hebt een arbeidscontract voor bepaalde tijd. Dan keren we 12 maanden uit. Of tot de einddatum van het tijdelijke arbeidscontract, als dat langer is. Hou er rekening mee dat wij niet uitkeren als uw tijdelijke contract afloopt en niet wordt verlengd.
      • Als u recht op uitkering had en weer een baan vindt en opnieuw werkloos raakt binnen 36 maanden. Dan zetten wij de oude claim voort. Deze situatie geldt ook als een tijdelijk contract niet wordt verlengd. We trekken de gewerkte maanden niet af van de uitkering.

      Let op: u krijgt geen uitkering als u geen WW-uitkering van het UWV krijgt. In onze algemene verzekeringsvoorwaarden leest u meer over de dekking bij werkloosheid.

    • Voor wie

      U kunt de verzekering afsluiten als:

      • u een nieuwe hypotheek afsluit of uw huidige hypotheek wijzigt. Dit wordt ingeschreven bij het Kadaster. Er mag niet meer dan 3 maanden zitten tussen de inschrijving van de hypotheekakte bij het Kadaster en de ingangsdatum van de verzekering;
      • u in Nederland woont en in loondienst werkt;
      • u tussen de 18 en 60 jaar bent;
      • u minimaal 16 uur per week betaald werk doet;
      • u een bedrag tussen de € 125 en € 1.000 per maand wilt verzekeren; en
      • wij uw aanvraag kunnen accepteren.

      De hypotheekakte is de overeenkomst tussen u en de geldgever (de bank). Deze is opgesteld door de notaris. Met de hypotheekakte geeft u uw woning aan de geldgever in onderpand.

    • Uitstekende claimafhandeling

      Iedere maand kunnen 4.000 gezinnen in hun huis blijven wonen, omdat zij een uitkering van ons ontvangen. Ons team heeft 20 jaar ervaring en spreekt iedereen die een claim indient persoonlijk en begeleidt hen in een moeilijke tijd.

    • Cardif Cares: extra service en hulp

      Hebt u tijdelijk minder inkomen? Dan kunt u rekenen op een uitkering, zodat u tijd hebt om te herstellen of een nieuwe baan te vinden. Maar wij gaan nog een stapje verder; met Cardif Cares. Want dit is een moeilijke tijd. Dat begrijpen wij goed. Daarom bieden we extra service en hulp zoals:

      • CV-check
      • Advies door een budgetcoach
      • Juridisch advies
      • Kledingadvies bij een sollicitatie
      • Hulp bij het schrijven van een ondernemingsplan
     
  • Vraag & antwoord

    Vraag & antwoord

    Hieronder staan een aantal veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Stel dan uw vraag op onze site. Of bel ons even. Wij helpen u graag.

    De verzekering

    • Wanneer kan ik een Hypotheek Opvang Polis afsluiten?

      U kunt de Hypotheek Opvang Polis afsluiten als:

      • u een nieuwe hypotheek afsluit of uw huidige hypotheek wijzigt. Dit wordt ingeschreven bij het Kadaster. Er mag niet meer dan 3 maanden zitten tussen de inschrijving van de hypotheekakte bij het Kadaster en de ingangsdatum van de verzekering;
      • u in Nederland woont en in loondienst werkt;
      • u tussen de 18 en 60 jaar bent;
      • u minimaal 16 uur per week betaald werk doet;
      • u een bedrag tussen de € 125 en € 1.000 per maand verzekert; en
      • wij uw aanvraag kunnen accepteren.

      De hypotheekakte is de overeenkomst tussen u en de geldgever (de bank). De akte wordt opgesteld door een notaris. Met de hypotheekakte geeft u uw woning aan de geldgever in onderpand.

    • Wanneer kan ik de Hypotheek Opvang Polis niet afsluiten?

      U kunt de Hypotheek Opvang Polis niet afsluiten als:

      • U het afgelopen jaar meer dan 30 dagen helemaal (of voor een deel) niet gewerkt hebt door ziekte, een kwaal, een gebrek of een ongeval.

      U kunt de werkloosheidsdekking niet afsluiten als:

      • U al weet dat u wordt ontslagen of als er dreiging is dat u wordt ontslagen.
      • Uw werkgever u heeft verteld over plannen om medewerkers korter te laten werken.
      • Uw werkgever u heeft verteld dat er een reorganisatie komt. Of als er uitstel van betaling of faillissement is aangevraagd.

      En u kunt de verzekering alléén afsluiten als:

      • u een nieuwe hypotheek afsluit of uw huidige hypotheek wijzigt. Dit wordt ingeschreven bij het Kadaster. Er mag niet meer dan 3 maanden zitten tussen de inschrijving van de hypotheekakte bij het Kadaster en de ingangsdatum van de verzekering;
      • u tussen de 18 en 60 jaar bent;
      • u in Nederland woont en in loondienst werkt;
      • u minimaal 16 uur per week betaald werk doet;
      • u een bedrag tussen de € 125 en € 1.000 per maand wilt verzekeren; en
      • wij uw aanvraag kunnen accepteren.
    • Kan ik als zelfstandig ondernemer ook een Hypotheek Opvang Polis sluiten?

      Nee, u kunt als zelfstandig ondernemer geen Hypotheek Opvang Polis afsluiten.

    • Welk bedrag kan ik per maand verzekeren?

      U kiest bij het afsluiten van de Hypotheek Opvang Polis het verzekerd maandbedrag. Dit is het maximale bedrag dat u per maand uitgekeerd kunt krijgen. Op het polisblad staat voor iedere dekking hoeveel dat is.

      Het verzekerd maandbedrag mag niet meer zijn dan 120% van de bruto woonlasten per maand. Het kan niet lager zijn dan € 125 en niet hoger dan
      € 1.000. Dit bedrag geldt per dekking per verzekerde.

    • Wat zijn de bruto woonlasten?

      Dat is het bedrag dat u iedere maand betaalt voor uw hypotheek. Hieronder vallen de bedragen voor rente, aflossing en premie of inleg voor de verzekeringen of rekeningen die bij de hypotheek horen.

    • Welke dekking(en) kan ik afsluiten?

      U verzekert zich altijd voor arbeidsongeschiktheid en naar keuze werkloosheid.

    • Wat is jullie acceptatiebeleid voor de arbeidsongeschiktheidsdekking?

      Als u een Hypotheek Opvang Polis aanvraagt, kijken we of we u kunnen accepteren. We kijken in ieder geval naar uw beroep, uw leeftijd en uw gezondheid. Want het risico op arbeidsongeschiktheid is onder andere hiervan afhankelijk. Soms doen we u op basis van de informatie die u ons geeft een ander voorstel. Zo kunnen we de verzekering voor al onze klanten betaalbaar houden.

    • Zijn er uitsluitingen van toepassing?

      Voor het afsluiten van de Hypotheek Opvang Polis vult u een gezondheidsverklaring in. Blijkt hieruit dat u bestaande medische aandoeningen hebt? Dan kunnen we deze niet altijd meeverzekeren. Wij nemen hierover altijd contact met u op. We proberen eventuele uitsluitingen zo beperkt mogelijk te houden. Als wij een medische aandoening niet kunnen meeverzekeren, dan leest u dit in een clausule op uw polisblad.

      Het is belangrijk dat u weet wat de uitsluitingen zijn. Lees er meer over in artikel 7, 27 en 35 van onze algemene verzekeringsvoorwaarden.

    • Kan ik de verzekering afsluiten met een tijdelijk arbeidscontract?

      Met een tijdelijk arbeidscontract kunt u de Hypotheek Opvang Polis afsluiten. Hou er wel rekening mee dat uw dekking beperkt kan zijn. Wordt u namelijk werkloos, omdat uw tijdelijke arbeidscontract afloopt? Dan krijgt u geen uitkering. Wordt u tijdens uw tijdelijke arbeidscontract ontslagen? Door bijvoorbeeld een faillissement of reorganisatie? Dan biedt de verzekering wel dekking.

      Lees meer in artikel 34 en 35 van de algemene verzekeringsvoorwaarden. Wilt u meer informatie? Bel ons dan op 0800 727 42 27.

    • Kan ik de verzekering online aanvragen?

      Nee dit is niet mogelijk. Wilt u de Hypotheek Opvang Polis afsluiten? Dan kunt u terecht bij een financieel adviseur bij u in de buurt.

     

    Contractduur en verlenging

    • Hoe lang loopt mijn verzekering?

      De contractduur is 12 maanden. We verlengen uw verzekering automatisch tot uiterlijk de datum einde hypotheek / bereiken eindleeftijd (dit is de datum tot wanneer wij uw verzekering maximaal verlengen).

      Minimaal 2 maanden voor de contractvervaldatum krijgt u een nieuwe polis waarin uw premie en voorwaarden staan. Zo hebt u een verzekering die past bij uw persoonlijke situatie.

      U kunt de woonlastenverzekering maandelijks opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.

    • Wat is de datum einde hypotheek / bereiken eindleeftijd?

      Dit is de datum tot wanneer wij uw verzekering maximaal verlengen. Dit wordt bepaald door:

      • de einddatum van uw hypotheek; of als dat eerder is
      • de datum waarop u de AOW-leeftijd bereikt; of als dat eerder is
      • de datum waarop u de maximale eindleeftijd hebt bereikt die wij kunnen accepteren; of
      • een eerdere datum als u hierna geen uitkering meer nodig hebt.

      Deze datum staat op uw aanvraagformulier en op uw polisblad.

    • Mogen jullie aan het einde van het jaarcontract de verzekering beëindigen?

      Nee, de verzekering wordt (jaarlijks) automatisch verlengd tot maximaal de datum einde hypotheek / bereiken eindleeftijd. Deze datum staat op het polisblad.

    • Wanneer verlengen jullie mijn polis?

      We verlengen uw verzekering automatisch tot uiterlijk de datum einde hypotheek / bereiken eindleeftijd (dit is de datum tot wanneer wij uw verzekering maximaal verlengen). Minimaal 2 maanden voor de contractvervaldatum krijgt u een nieuwe polis waarin uw premie en voorwaarden staan. Zo hebt u een verzekering die past bij uw persoonlijke situatie.

    • Kan ik de datum einde hypotheek / bereiken eindleeftijd aanpassen?

      U kunt een eerdere datum kiezen. Wij beoordelen of de datum bij uw beroep mogelijk is. De datum einde hypotheek / bereiken eindleeftijd ligt in ieder geval minimaal 60 maanden (5 jaar) en maximaal 360 maanden (30 jaar) na de ingangsdatum van uw eerste contract.

     

    Rondom de Hypotheek

    • Wat is een hypotheek?

      Dit is de overeenkomst tussen u en de geldgever (de bank). In deze overeenkomst staat dat de geldgever u een som geld leent. En tegen welke voorwaarden. Een hypotheek wordt ook wel een hypotheekovereenkomst, schriftelijke geaccepteerde hypotheekofferte, hypothecaire overeenkomst of hypothecaire overeenkomst van geldlening genoemd.

    • Wat is een hypotheekakte?

      Dit is de overeenkomst tussen u en de geldgever (de bank). Deze akte wordt opgesteld door een notaris. Met de hypotheekakte geeft u uw woning aan de geldgever in onderpand.

    • Wat is de ingangsdatum van de hypotheek?

      Dit is de datum waarop u uw hypotheekakte bij de notaris ondertekent (passeert). Deze datum krijgt u via uw notaris.

    • Wat is de einddatum van de hypotheek?

      Dit is de ingangsdatum van uw hypotheek plus de looptijd (meestal 20 of 30 jaar) van uw hypotheek.

    • Wanneer wordt de hypotheekakte ingeschreven bij het Kadaster?

      In de volgende situaties wordt de hypotheekakte ingeschreven bij het Kadaster:

      • Afsluiten nieuwe hypotheek.
      • Hypotheek oversluiten naar een andere geldverstrekker.
      • Aanpassen van de hypotheekgever (dit is de eigenaar van de woning) bij bijvoorbeeld echtscheiding of beëindiging samenwonen.
      • Verhogen hypotheek waarbij sprake is van inschrijving van de hypotheekakte bij het Kadaster.
    • Wanneer wordt de hypotheekakte NIET bijgeschreven bij het Kadaster?

      Er is geen inschrijving in het hypotheekregister bij het Kadaster in bijvoorbeeld de volgende gevallen:

      • renteherziening
      • omzetten hypotheek bij dezelfde geldgever (de bank)
      • een heropname binnen de verhoogde inschrijving
      • sommige wijzigingen van de bestaande hypotheek, zoals het verkorten of verlengen van de looptijd
     

    De uitkering

    • Wat is mijn eigen risicoperiode?

      In de eigen risicoperiode bent u al wel arbeidsongeschikt, maar ontvangt u nog geen uitkering van ons. De duur van deze periode kiest u als u de verzekering afsluit. Deze leest u op uw polisblad.

    • Hoe lang krijg ik een uitkering voor arbeidsongeschiktheid?

      Bij arbeidsongeschiktheid hebt u uiterlijk tot de datum einde hypotheek/bereiken eindleeftijd recht op een uitkering. Deze datum leest u op uw polisblad.

    • Wanneer krijg ik een uitkering voor arbeidsongeschiktheid?

      Bent u minimaal 35% arbeidsongeschikt en voldoet u aan de algemene verzekeringsvoorwaarden? Dan ontvangt u van ons een uitkering.

    • Wanneer krijg ik een uitkering voor werkloosheid?

      Het UWV bepaalt of u een WW-uitkering krijgt. Het UWV is de uitkeringsinstantie van de overheid. Krijgt u een WW-uitkering van het UWV? En voldoet u aan de algemene verzekeringsvoorwaarden? Dan komt u in aanmerking voor een uitkering van ons. Kennen we de uitkering toe? Dan hebt u recht op de uitkering vanaf de eerste dag dat u een WW-uitkering krijgt van het UWV. We betalen de uitkering nadat u 1 maand WW-uitkering van het UWV hebt ontvangen en daarvan de betaalspecificaties aan ons hebt laten zien.

    • Hoe lang krijg ik een uitkering voor werkloosheid?

      Bij werkloosheid keren we maximaal 60 maanden uit voor al uw contracten samen.

     

    De kosten

    • Hoe betaal ik premie?

      U betaalt maandelijks premie voor de Hypotheek Opvang Polis via automatische incasso. Dit betekent dat wij de premie die u aan ons moet betalen van uw bankrekening afschrijven. Hiervoor geeft u aan ons een machtiging af. Dit rekeningnummer moet van de verzekeringnemer zijn. U kunt deze machtiging altijd weer intrekken. Uw rekeningnummer gebruiken wij ook voor betalingen aan u.

    • Moet ik premie betalen als ik een uitkering ontvang?

      Wij blijven de premie maandelijks bij u afschrijven. Als u een uitkering van ons ontvangt, betalen wij u de premie, inclusief rente, aan het einde van het jaar terug. Hoe dit precies werkt, leggen we uit in de brief die we u sturen als u een uitkering krijgt.

    • Hoe wordt de hoogte van de premie bepaald?

      De hoogte van de premie is afhankelijk van de dekking (alleen arbeidsongeschiktheid of arbeidsongeschiktheid én werkloosheid), uw leeftijd, het eigen risico, het verzekerd maandbedrag en de periode tussen ingangsdatum van uw eerste contract en de datum einde hypotheek / bereiken eindleeftijd.

     
  • Documenten

    Documenten

    Algemene voorwaarden

      Downloaden (74 kB)

    Toelichting op de verzekering

      Downloaden (35 kB)

    Terrorismedekking

    Lees meer

Productwijzer

Bekijk hier de productwijzer
Betalingsbescherming (.pdf) van
het Verbond van Verzekeraars.

Wijzer in geldzaken

Op wijzeringeldzaken.nl krijgt u
onafhankelijke informatie over deze
en andere verzekeringen.

Andere verzekeringen voor u

Hebt u bij ons een overlijdensrisicoverzekering? Dan geeft u uw gezin financiële ruimte als u er niet meer bent. Zij kunnen bijvoorbeeld hun vaste lasten of de hypotheek blijven betalen.

Laat uw gezin veilig achter

Voor het kopen van een woning vraagt de verkoper vaak een (bank)garantie. Een vergoeding voor als de koop toch niet doorgaat. Met de garantiestelling waarborgsom voldoet u aan deze eis.
 

Garantie voor de verkopende partij

Lage premie

Wij gaan graag een stapje verder dan financiële hulp alleen. Daarom bieden we onze klanten extra service en hulp met Cardif Cares. Bijv. met het vinden van werk, juridische hulp of een budgetcoach.

U krijgt praktische hulp

Neem gratis contact met ons op Vragen?