Top 5 meest gestelde vragen

  • Hoe vraag ik een kopie van mijn polis op?

    Wilt u uw verzekeringsbewijs (polisblad) nog een keer ontvangen? Vul hiervoor het formulier in. In het e-mailadres dat u invult, moet uw achternaam voorkomen. Zo weten we zeker dat de juiste persoon het verzekeringsbewijs opvraagt. Staat uw achternaam niet in uw e-mailadres? Stuur ons dan een brief met daarop uw handtekening. U kunt uw ondertekende brief ook scannen of er een foto van maken en als bijlage e-mailen naar info@bnpparibascardif.nl. U krijgt dan zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen vijf werkdagen een kopie van uw verzekeringsbewijs. Halen wij deze termijn toch niet? Dan laten wij u dit op tijd weten.

  • Hoe verander ik mijn adres?

    Geef hier uw nieuwe adres aan ons door. In het e-mailadres dat u invult, moet uw achternaam voorkomen. Zo weten we zeker dat de juiste persoon de adreswijziging aan ons doorgeeft. Staat uw achternaam niet in uw e-mailadres? Stuur ons dan een brief met daarop uw handtekening. U kunt uw ondertekende brief ook scannen of er een foto van maken en als bijlage e-mailen naar info@bnpparibascardif.nl. U krijgt dan zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen vijf werkdagen een kopie van uw verzekeringsbewijs. Halen wij deze termijn toch niet? Dan laten wij u dit op tijd weten.

  • Hoe kan ik mijn verzekering stoppen?

    Wilt u uw Hypotheek Aflos Verzekering stopzetten? Vul dan dit formulier in.

    Hebt u een andere verzekering dan de Hypotheek Aflos Verzekering? Stuur ons dan een brief, met daarop uw handtekening. Met uw handtekening controleren we of de juiste persoon de verzekering stopzet. Daarom hebben we ook een echte handtekening van u nodig en geen digitale handtekening. U kunt uw ondertekende brief ook scannen of er een foto van maken en als bijlage e-mailen naar info@bnpparibascardif.nl. Wij reageren altijd binnen twee werkdagen. Halen wij deze termijn niet? Dan laten wij u dit op tijd weten.

    Let op: Wilt u uw verzekering stoppen? Dit kan financiële gevolgen voor u hebben. Uw financieel adviseur geeft u graag advies.

  • Hoe kan ik het rekeningnummer wijzigen waar jullie van afschrijven?

    Om uw rekeningnummer te wijzigen hebben wij de volgende stukken nodig:

    1. Een getekend verzoek van de verzekeringnemer.
    2. Een door de premiebetaler volledig ingevulde en ondertekende SEPA-machtiging. Hieronder vindt u de knop naar de machtiging.
    3. Is de verzekeringnemer niet dezelfde persoon als de premiebetaler? Stuur u ons dan ook een kopie van het legitimatiebewijs van de premiebetaler.

    SEPA-machtiging

    De stukken opsturen

    U stuurt de stukken naar ons per post of als bijlagen bij een e-mail. Klik hier voor onze contactgegevens.

    Wij passen uw rekeningnummer aan

    Hebben wij uw e-mail of brief gekregen? Dan veranderen wij uw rekeningnummer. Dat doen we binnen vijf werkdagen. U ontvangt daarvan van ons een bevestiging.

    Als u van bank wisselt, ontvangt u een pre-notificatie. Dit is een machtiging waarin wij de eerste afschrijving bij uw nieuwe bank aankondigen. De eerstvolgende afschrijving zal dan op de 15e van de maand zijn of later wanneer deze datum in het weekend valt. De incasso zal dan eenmalig afwijken van de normale afschrijvingen.

  • Hoe kan ik een claim indienen?

    U kunt een claim indienen door ons een claimformulier te sturen. Een claimformulier kunt op onze claimpagina vinden. U kunt het claimformulier en eventuele machtigingen downloaden.

  • Wilt u zelf iets regelen?

    Vul dan online een formulier in. U kunt hier bijvoorbeeld uw nieuwe adres doorgeven, uw claim indienen of uw verzekering stoppen. Snel en makkelijk.

    E-mail

    info@bnpparibascardif.nl

    Wij reageren binnen twee werkdagen. Halen wij deze termijn toch niet? Dan laten wij u dit op tijd weten.

    Hebt u een klacht? Dan kunt u een e-mail sturen aan: klachten@bnpparibascardif.com.

    Telefoon

    Telefoon: +31 162 48 60 00

    Wij brengen geen extra kosten in rekening. U betaalt alleen de kosten van uw (mobiele) telefoon.

    Stuur ons een vraag

    Vragen? Neem contact met ons op.

    Contactformulier

    Bel me terug

    Vragen? Wij bellen u terug.

    Terugbelverzoek indienen

    Claim indienen

    Claim indienen

    Of bel met +31 162 48 60 00

    Openingstijden

    • Maandag t/m vrijdag
      van: 8.30 uur tot 17.30 uur
    • Zaterdag en zondag zijn wij gesloten

    Postadres

    Postbus 4006
    4900 CA Oosterhout
    Nederland

    Wij reageren binnen twee werkdagen. Halen wij deze termijn toch niet? Dan laten wij u dit op tijd weten.

    Persvragen

    U wilt graag meer weten over onze producten. Als marktleider in beschermingsverzekeringen vinden wij het belangrijk om de media snel en helder informatie te geven.

    Hebt u persvragen? Neem dan contact op met Lara Basting

    Adviseur Marketing & Communicatie
    Hoevestein 28
    4903 SC  Oosterhout
    Telefoon: +31 162 48 60 00
    E-mail: lara.basting@bnpparibascardif.com

    Bezoekadres

    Hoevestein 28
    4903 SC Oosterhout
    Nederland

    Social media

     Wij zijn ook bereikbaar via social media. U vindt ons op:

    Wij reageren binnen twee werkdagen. Halen wij deze termijn toch niet? Dan laten wij u dit op tijd weten.

    BTW, KvK & Wft

    BTW-nummer:
    NL.81.03.93.748.B01

    KvK nummer Schade:
    20100172

    KvK nummer Leven:
    20100175

    Vergunningsnr. WFT Schade:
    12000652

    Vergunningsnr. WFT Leven:
    12000445

    Maak gebruik van uw privacyrechten

    Wilt u gebruik maken van uw privacyrechten? Vul dan het formulier hieronder in.

    Verzoek indienen

Keuzemenu telefonisch contact

 Wij gebruiken een keuzemenu. Zo krijgt u meteen de juiste medewerker aan de telefoon.

  • Kies 1: als u belt over een claim of voor een medisch adviseur.
  • Kies 2: als u een financieel adviseur bent.
  • Kies 3: als u klant bij ons bent en een vraag hebt over uw verzekering.
  • Kies 4: als u een andere vraag hebt of u een bepaalde medewerker wilt spreken.

 

Wachttijd telefonisch contact

70% van onze telefoontjes beantwoorden we binnen 30 seconden. Onze gemiddelde wachttijd is maximaal 60 seconden. De maximale wachttijd is 5 minuten. Dreigt de wachttijd langer te worden dan u van ons mag verwachten? Dan kunt u ervoor kiezen om door ons teruggebeld te worden. U spreekt dan een voicemailbericht in met uw naam, telefoonnummer en of u liever in de ochtend of de middag door ons wordt teruggebeld. Binnen twee werkdagen bellen wij u terug.