BNP Paribas Cardif helpt u altijd graag verder. Neem dan ook gerust contact met ons op wanneer u een vraag of een opmerking hebt. Zoekt u een adviseur, maak dan gebruik van onze adviseurzoeker.

Snel antwoord op uw vragen?

  • Telefoon

    Telefoon: 0162-48 60 00

    Wij brengen geen extra kosten in rekening. U betaalt alleen de kosten van uw (mobiele) telefoon.

    E-mail

    info@bnpparibascardif.nl

    Vanwege drukte duurt het wat langer voordat u een reactie van ons krijgt. We beantwoorden uw e-mail zo snel mogelijk maar in elk geval binnen twintig werkdagen. Vanaf juni 2018 reageren we weer net zo snel als u van ons gewend bent.

    Hebt u een klacht? Dan kunt u een e-mail sturen aan: klachten@bnpparibascardif.com.

    Stuur ons een vraag

    Vragen? Neem contact met ons op.

    Contactformulier

    Bel me terug

    Vragen? Wij bellen u terug.

    Terugbelverzoek indienen

    Claim indienen

    Claim indienen

    Of bel met 0800 - 486 48 60

    Openingstijden

    • Maandag t/m vrijdag
      van: 8.30 uur tot 17.30 uur
    • Zaterdag en zondag zijn wij gesloten

    BTW, KvK & Wft

    BTW-nummer:
    NL.81.03.93.748.B01

    KvK nummer Schade:
    20100172

    KvK nummer Leven:
    20100175

    Vergunningsnr. WFT Schade:
    12000652

    Vergunningsnr. WFT Leven:
    12000445

    Postadres

    Postbus 4006
    4900 CA Oosterhout
    Nederland

    Vanwege drukte duurt het wat langer voordat u een reactie van ons krijgt. We beantwoorden uw brief zo snel mogelijk maar in elk geval binnen twintig werkdagen. Vanaf april 2018 reageren we weer net zo snel als u van ons gewend bent.

    Bezoekadres

    Hoevestein 28
    4903 SC Oosterhout
    Nederland

    Social media

     Wij zijn ook bereikbaar via social media. U vindt ons op:

    Wij reageren binnen twee werkdagen. Halen wij deze termijn toch niet? Dan laten wij u dit op tijd weten.

    Maak gebruik van uw privacyrechten

    Wilt u gebruik maken van uw privacyrechten? Vul dan het formulier hieronder in.

    Verzoek indienen

Keuzemenu telefonisch contact

 Wij gebruiken een keuzemenu. Zo krijgt u meteen de juiste medewerker aan de telefoon.

  • Kies 1: als u belt over een claim of voor de medische dienst.
  • Kies 2: als u een financieel adviseur bent.
  • Kies 3: als u klant bij ons bent en een vraag hebt over uw verzekering.
  • Kies 4: als u een verzekering wilt afsluiten.
  • Kies 5: als u een andere vraag hebt of u een bepaalde medewerker wilt spreken.

 

Wachttijd telefonisch contact

70% van onze telefoontjes beantwoorden we binnen 30 seconden. Onze gemiddelde wachttijd is maximaal 60 seconden. De maximale wachttijd is 5 minuten. Dreigt de wachttijd langer te worden dan u van ons mag verwachten? Dan kunt u ervoor kiezen om door ons teruggebeld te worden. U spreekt dan een voicemailbericht in met uw naam, telefoonnummer en of u liever in de ochtend of de middag door ons wordt teruggebeld. Binnen twee werkdagen bellen wij u terug.

Neem gratis contact met ons op Vragen?