31 mei 2022 - Met ingang van deze week kunnen klanten van FlexFront een (bank)garantie aanvragen van BNP Paribas Cardif. De betrouwbare Garantiestelling van BNP Paribas Cardif wordt gecombineerd met de hoogstaande dienstverlening van FlexFront.

De uitbreiding van diensten past precies binnen de strategie van FlexFront, waarin zij aangesloten advieskantoren volledig wenst te bedienen en ontzorgen. Stap voor stap breidt FlexFront haar diensten uit. 

“Bankgarantie Service is een mooie aanvulling op onze al bestaande dienstverlening”, aldus Dylan Dresens, algemeen directeur FlexFront. “Vanzelfsprekend blijft onze kerntaak het van A tot Z begeleiden van hypotheekaanvragen voor onze klanten. Maar we doen veel meer. De Taxatie Service en de recent gelanceerde Verduurzaming Service zijn hier goede voorbeelden van. Nu is het dus ook mogelijk om via FlexFront tegen goede voorwaarden, een (bank)garantie aan te vragen. We zijn blij dat we in BNP Paribas Cardif een uitstekende partner hebben gevonden om de Bankgarantie Service in de markt te zetten.”
 
“Co-creëren met partners zit in ons DNA. Deze samenwerking met FlexFront, een uiterst professionele en ervaren serviceprovider, past dus uitstekend bij ons als partnershipverzekeraar. Samen maken we het hypotheekproces voor zowel klant als adviseur toegankelijker en efficiënter.” Aldus Marieke van Zuien, CCO van BNP Paribas Cardif België en Nederland.

FlexFront en BNP Paribas Cardif bieden samen een (bank)garantie met optimale dienstverlening aan. De adviseur kan kiezen voor de standaard Garantiestelling of één waarin overlijden wordt meeverzekerd. De adviseur kan er voor kiezen om zelf een vergoeding te ontvangen voor het advieswerk of daar van af te zien. Door een optimale samenwerking worden aanvragen die voor 15.00 uur zijn ingediend, in de regel dezelfde dag nog verwerkt. De Garantiestelling wordt tot en met juni 2022 tegen een scherp introductietarief aangeboden.