Mijn claim is afgewezen. Ik ben het hier niet mee eens. Wat kan ik doen?

Bent u het niet eens met onze beslissing over uw claim? Of is onze beslissing niet helemaal duidelijk voor u? Dan kunt u de volgende stap(pen) ondernemen:

  1. U neemt contact op met de claimbehandelaar of afdeling Claims via 088-486 10 00. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 16.00 uur te bereiken. Ook kunt u een e-mail sturen naar claims@bnpparibascardif.com. Of stuurt u een brief naar Postbus 4006, 4900 CA Oosterhout. De claimbehandelaar licht ons besluit graag verder toe.
  2. Bent u het nog steeds niet eens met onze beslissing? En kunt u dat motiveren? Dan kunt u een klacht bij ons indienen. Hoe u dat doet leest u op de pagina 'Stuur ons uw klacht'.
  3. Bent u het na de afhandeling van uw klacht nog steeds niet eens met onze beslissing? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KiFiD). Zij beslissen dan of onze beoordeling correct is. Hieraan zijn geen kosten voor u verbonden.